مشتریان راه حل می خرند ، نه کالا یا محصول
نوشته شده توسط : ابراهیم و حسین عبدی

 

مشتریان راه حل می خرند ، نه کالا یا محصول  . به هر محصول یا خدمت می توان به چشم حلال یک مشکل یا ازبین برنده تردید نگاه کرد . طرحهای وفاداری مشتریان ، ارتباط با مشتریان ، رضایت مشتریان ،  همه یک مسیر برای موفق شدن دارند وآن چیزی نیست جز حل مشکل مشتریان

اساساً ، در مقام  یک فروشنده ، به عنوان حلال مشکلات هستید . شما به دنبال افرادی هستید که دارای مشکل خاصی هستند و محصول شما برطرف کننده مشکل آنهاست . هرچه دقیق تر بدانید که محصولات شما چه مشکلات و مسائلی را از مشتریان برطرف خواهند کرد ، پیدا کردن مشتری و فروش ، آسان تر خواهد بود .

 مشتریان راه حل می خرند ، نه کالا یا محصول .

تکنیک تبلیغات

 

مردم به شما یا آنچه می فروشید ، اهمیت نمی دهند . آنها به فکر خود و مشکلاتشان هستند . منافع تاجر در ارتقای فروش یا بهره وری ، کاهش ، هزینه ها و افزایش سود نهایی است . یک تاجر به مشکل یا نیازش و راه حل احتمالی آن توجه می کند ، نه به کالا یا خدمتتان و تمایل به فروش آنها . وقتی به جای یک فروشنده ، خود را به عنوان یک حلال مشکلات حرفه ای ببینید ، فروشندگان فوراً افزایش خواهد یافت .

هرچه نیاز یا مشکل ضروری تر باشد ، مشتریان کمتر نسبت به قیمت حساسیت نشان می دهد ، و فروش آسان تر می شود .

اگر یک خریدار نیاز شدیدی به محصولی که می فروشید داشته باشد ، دیگر به قیمت آن توجهی نخواهد کرد . وقتی او حس کند که صد در صد از خرید کالا یا خدمت شما سود خواهد برد ، میل در تصرف داشتن محصول برتوجه به قیمت غالب می شود . اگر شخصی گرسنه باشد ، پول زیادی برای خوراکی می پردازد .

وظیفه شما در مذاکره فروش این است که به گونه ای تقاضای مشتریان را نسبت به فواید محصول  خود بالا برید که قیمت مانع اصلی برای پیشرفت نباشد . یکی از نیرومندترین شیوه های کاهش مقاومت در برابر قیمت ، معطوف کردن توجه به سمت ارزش چیزی است که عرضه می کنید .

چگونه می توانید فروش یا بهره وری بالایی داشته باشیم:

به این فکرکنید که ارائه محصول چگونه باید باشد تا حس نیاز مشتریان را برانگیزد . به نظر مشتریان راضی شما ، کدام جنبه از محصولتان برای آنها سودمند بوده است؟




:: برچسب‌ها: ارتقای فروش یا بهره وری , مذاکره فروش , پیداکردن مشتری , مشتریان راه حل می خرندٰ نه کالا یا محصول , ,
:: بازدید از این مطلب : 853
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 4 دی 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: